processional-whales

Auteur Topic: Vakantie bestemmig  (gelezen 1286 keer)

januari 14, 2014, 11:03:24
  • Goron
  • Geslacht: Vrouw
    • Bekijk profiel
    • Facebook
Ik en mijn vriend zijn op zoek naar een vakantie bestemming, maar ik kan echt niks vinden  ::) Ik vroeg me af of jullie ons wat plekken kunnen aanbevelen?  :D

januari 17, 2014, 09:54:10
Reactie #1
  • Moderator
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • You've met with a terrible fate haven't you?
    • Bekijk profiel
    • Twitter
Ik vond zelf Londen echt heel erg leuk, maarja als ik kon kiezen vloog ik meteen naar Japan haha!

januari 17, 2014, 22:12:20
Reactie #2
  • Goron
  • Geslacht: Man
  • Cool, cool cool cool
    • Bekijk profiel
Vegas is top  :D
Keep your friends close, but your enemies closer."

januari 18, 2014, 19:20:35
Reactie #3
  • Administrator
  • *
  • Geslacht: Man
  • Developer
    • Bekijk profiel
Ik vond zelf Londen echt heel erg leuk, maarja als ik kon kiezen vloog ik meteen naar Japan haha!

Ik kan er over meepraten dat Londen een leuke stad is om naar toe te gaan. Mooie stad om te zien, veel winkels, je kunt lekker makkelijk met de metro reizen (maar een taxi is ook erg makkelijk), veel musea zijn gratis (als je daar in geïnteresseerd bent). Toen ik in oktober zelf in Londen was wilde ik ook nog naar Forbidden Planet gaan, maar ben daar niet meer aan toe gekomen. Is een grote zaak met allemaal spullen rondom series en games en dergelijke. London Eye is een aanrader, alhoewel het uitzicht vanaf de top van de Saint Paul's Cathedral eigenlijk nog mooier was. Je zult je daar in ieder geval wel vermaken.

Maar ik kan me voorstellen dat je misschien iets zoekt met wat beter weer, al had ik een goede week qua weer toen ik in Londen was. Ben voor de rest niet zo'n reiziger, dus ik kan je zo uit eigen ervaring geen andere steden aanraden.

december 25, 2017, 10:50:29
Reactie #4
It is a good thing and must be told.