* Onderdeel van

* Gebruikersinfo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Online Gebruikers

• Punt gasten: 4
  • Punt verborgen: 0
  • Punt leden: 0

Er zijn geen bezoekers online

* Verjaardagskalender

april 2018
zo ma di wo do vr za
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 [24] 25 26 27 28
29 30

Er zijn geen gebeurtenissen aangetroffen.

* Social Media

Jari
december 31, 2012, 22:51:58 door Jari
Bekeken: 3051 | Reactie's: 3

We moeten nog iets meer dan een uur, maar voordat we het vergeten of er niet meer aan toekomen:

Het team van Zelda Club Nederland wenst iedereen een gezond en gelukkig 2013!

Het afgelopen jaar is voor Zelda niet zo speciaal geweest als het vorige, maar hopelijk gaat daar volgend jaar verandering in komen. Ook Zelda Club zelf heeft betere jaren gekend, maar daarvan weten we wel zo goed als zeker dat daar volgend jaar verandering in gaat komen. Er komt immers een hele nieuwe website aan, met een hele hoop verbeteringen en nieuwe dingen.
Uiteraard had dit jaar voor Zelda Club wel één mooi hoogtepunt; Het Zelda Event, wat ook dit jaar weer goed is bezocht. Hopelijk komt er ook volgend jaar weer een Zelda Event, wat nog beter, groter, leuker en gezelliger is dan het vorige.

Daar hou ik het voor nu op. Laten we vooral genieten van het laatste uur in 2012 en het nieuwe jaar goed beginnen. Ik wil jullie ook nog even namens mijzelf een gelukkig 2013 wensen, en ik ben benieuwd naar jullie goede voornemens. Zelf heb ik er eigenlijk geen.. Alhoewel.. Iets wat ik misschien beter wel kan doen is het volgende jaar beter gaan plannen, maar ik weet al bijna zeker dat dat een voornemen is waa...
Jari
december 26, 2012, 23:41:08 door Jari
Bekeken: 3884 | Reactie's: 11

Met nog ongeveer 20 minuten te gaan zitten de kerstdagen van 2012 er ook al weer bijna op, en daarmee voorlopig ook de gezelligheid met de familie en alles wat er bij kerst hoort. Om toch de komende 5 dagen nog door te komen tot aan nieuwjaarsdag, hebben we de perfecte bezigheid gevonden: Het kijken van Zeldathon!

Morgenmiddag/avond (27 december) gaat de halfjaarlijkse Zeldathon van de Fun For Freedom organisatie (voorheen bekend als The Zeldathon Network) weer van start. Om 16:00 EST (wat bij ons 22:00 GMT+1 is) trappen ze af om 5 dagen lang non-stop Zelda te streamen. Dit doen ze inmiddels al heel wat jaren en gebeurd elke zomer en winter. Er wordt weer geprobeerd om elke main-series Zelda game te spelen, inclusief de CDi-games (wat elke marathon voor de spelers een ramp is om te spelen, maar voor de kijkers geweldig is om naar te kijken). Had ik trouwens al gezegd dat het niet zomaar non-stop gamen is, en dat het ook nog eens voor een goed doel is? En dat je leuke prijzen kunt winnen als je doneert? En dat je de spelers mag 'straffen' als je doneert? En dat je dus zeker moet kijken?

Niet te vergeten natuurlijk, voor welk goede doel het is.. Deze marathon gaan ze proberen zoveel mogelijk geld op te halen vo...
Jari
december 09, 2012, 18:20:19 door Jari
Bekeken: 3251 | Reactie's: 0

Zoals je waarschijnlijk al hebt gezien, is het portaal (de eerste pagina die je te zien krijgt als je naar zeldaclub.nl/forum surft) verandert. Een aantal blokken zijn verdwenen, en een aantal blokken zijn aangepast. Ik denk dat het meeste wel voor zich spreekt, maar ik zal er een paar dingen nog even uitlichten.

Het blok met de laatste topics is verdwenen. Het biedt weinig extra functionaliteit ten opzichte van het recente berichten-blok, en we hebben altijd nog de links rechtsboven voor berichten die je nog niet hebt gelezen. Het nieuws-blokje rechtsboven is trouwens ook verdwenen, aangezien dat eigenlijk nooit enige toegevoegde waarde heeft gehad.

De kalender van het portaal geeft vanaf nu enkel nog verjaardagen aan. Feestdagen zijn bij de meesten wel bekend en kunnen eventueel nog via de kalender optie bovenaan bekeken worden. Het voegt nu gewoon niet zoveel toe omdat de helft ervan Amerikaanse feestdagen zijn die hier toch niet gevierd worden, en er dus ook een hoop Nederlandse feestdagen missen. Het invoeren daarvan kost enkel een hoop tijd, en met het vooruitzicht op een nieuwe website ga ik daar geen tijd meer aan besteden.

Verder is er een nieuw blok gekomen waarin de laatste onderwerpen u...
december 03, 2012, 19:01:52 door Mr. Pong | Bekeken: 5561 | Reactie's: 6

Helaas is de site afgelopen weken geheel off-line geweest. Dit kwam door een hack.
Als gevolg van de hack moesten wij joomla opschonen en werden we bovendien door onze provider gedwongen joomla te updaten naar v2.3.

Dit bleek door de structuur van onze oude joomla en de gebruikte template (die niet meer werkt in joomla 2.3) niet zo eenvoudig. Daarom hebben we besloten voorlopig alleen het forum on-line te zetten totdat we de problemen met joomla hebben opgelost of dat er een compleet nieuwe site komt.

Werkt er iets niet in het forum of mis je iets (bijvoorbeeld plaatjes. Laat het even weten.)
Pagina's: 1 ... 20 21 [22]

* Zelda Event 2017 - 21 Oktober

Kom jij ook? Meer info vind je http://zeldaclub.nl/forum/index.php?topic=3110.0

* Aankomende Releases

- De Nintendo Switch is nu beschikbaar!
- Breath of the Wild is nu beschikbaar!

* Recente berichten

* Shoutbox

Verversen Geschiedenis
  • Noah: Hallo mensen!
    februari 02, 2018, 00:19:17
  • TwilightPrince: Hííííííííííííííya!  :)
    maart 18, 2016, 00:43:42
  • Maaike: hallo iedereen!
    september 09, 2015, 15:36:45
  • Retaliator: Gah, zo inactief X-x.
    juli 05, 2015, 20:55:45
  • Snibbelgaurd: Beetje laat maar nog gefeliciteerd aan Lansparty en Sheikah!!! :)
    maart 24, 2015, 19:26:03
  • nickie28: Gefeliciteerd! :)
    maart 05, 2015, 17:54:55
  • BONAMI: Dario, oprichter van deze site, gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele mooie game jaren.
    februari 22, 2015, 10:46:09
  • Maaike: gefeliciteerd Ger de Haas! :D
    februari 10, 2015, 13:33:24
  • nickie28: Heeel laat! :P Fijne feestdagen nog xD
    januari 09, 2015, 18:40:23
  • Link: Fijne Feest dagen iedereen :D!
    december 26, 2014, 13:47:59
  • Jari: Nog bedankt en fijne feestdagen allemaal!
    december 25, 2014, 17:15:26
  • Snibbelgaurd: Nog gefeliciteerd Jari en fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!
    december 25, 2014, 15:28:28
  • Retaliator: Fijne feestdagen :)
    december 25, 2014, 15:15:25
  • Jillsnor: Iedereen een hele fijne kerst!
    december 25, 2014, 11:49:55
  • Jari: Dankjewel!
    december 24, 2014, 18:53:15
  • BONAMI: Gefeliciteerd Jari een hele fijne dag
    december 24, 2014, 09:21:05
  • Jari: Het blokje recente berichten hierboven heeft weer kuren... Ik weet de oorzaak, maar ik kan er op dit moment helemaal niks aan doen.. Sorry voor het ongemak, gebruik alsjeblieft de knop "Toon nieuwe berichten" bovenaan..
    december 22, 2014, 19:39:44
  • Snibbelgaurd: ah ok dat was inderdaad even apart ja :P
    december 22, 2014, 00:06:11
  • Jari: Alles is te lezen, ik bedoelde het blokje recente berichten hierboven, die wil niet geweldig bijwerken.. :)
    december 21, 2014, 23:15:26
  • Snibbelgaurd: Is mijn artikel wel gewoon te lezen?
    december 21, 2014, 21:22:31
processional-whales