Auteur Topic: Meningen over Majora's Mask 3d!  (gelezen 983 keer)

februari 20, 2015, 11:30:54
  • Moderator
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • You've met with a terrible fate haven't you?
    • Bekijk profiel
    • Twitter
Zoals jullie weten is Majora's Mask nu sinds de 13e uit. Er zijn er vast wel van jullie die deze game al hebben! Ik moet zelf helaas wachten tot 30 Maart, dan krijg ik mijn versie met de limited edition New 3ds XL erbij!

Toch kon ik het niet laten om wat gameplay te bekijken, en wat hebben ze het mooi gedaan! Ik hoor graag jullie meningen ook!

Het mag over van alles gaan. De nieuwe textures, nieuwe gameplay of aspecten in de game, over de tempels of whatever! Vermeld het wel als er mogelijk spoilers zijn!

februari 20, 2015, 11:53:37
Reactie #1
Ik ben hem nu sinds een week een het spelen en moet zeggen dat ik het best leuk vind :) Ik heb de vorige versie niet uitgespeeld omdat ik het een super moeilijk spel vond, dus hopelijk lukt het me nu, na vele Zelda-uren in de vingers te hebben, hem uit te spelen xD

Ik ben nog niet zo heel ver, maar ik heb wel het idee dat de makers hier en daar het spel hebben aangepast om het nog leuk te houden. Zoals locaties van fairy's, sommige maskers hebben een nieuw uiterlijk etc. Qua beeld vind ik het er echt super uit zien. Wel vind ik de besturing van Goron- Link een beetje wennen, je hoeft alleen op A te drukken en je rolt al. pas wanneer je weer op A drukt stop je met rollen. Ik kan mij herinneren dat je vroeger stopte met rollen door te stoppen met sturen, dus ik vind dat nog even wennen.

Ook vind ik soms het 3D effect erg vervelend, zoals in bepaalde races. Als je niet goed voor je scherm zit, ziet het beeld erg erg raar uit, wat weer niet fijn speelt en ik dus 9 van de 10 keer zonder 3D speel :)

Wat ik echt wel een pluspunt vind, is dat je nu een zogenaamde notebook hebt waarin je ook een schedule hebt. Als je met mensen praat, worden die opgeslagen in je notebook en zie je ook in welke fase je bent met die verhaal lijn. Zoals het door verkopen van de moonpearl en de eigendomsakte van die plek. Ook kan je, als je bijvooreeld om 2 uur snacht van de 2e dag ergens moet zijn, een alarm instellen van te voren, zodat je een melding krijgt dat je daar naar toe moet en het dus niet vergeet. Super! verder verzamel je in dat notebook ook geruchten, die je kan onderzoeken, en zie je wie en wat je nog moet doen in die bepaalde verhaal lijnen.

Over het algemeen gezien een erg leuk spel. Ik vind het alleen erg jammer van MM zelf, dat ik bepaalde tempels weer moet uit spelen, om in de events die daarop na volgens nog wat items te vinden of alle fairy's te vinden enzo O_O Maar goed, zo blijf je bezig :P

februari 21, 2015, 01:13:41
Reactie #2
  • Zora
  • **
  • Geslacht: Man
  • Hyaahhh!
    • Bekijk profiel
Ik moet wachten tot in de zomer vakantie  :'(
Maar op YouTube de gameplay ziet er gewoon goed uit!

februari 21, 2015, 19:03:40
Reactie #3
  • Moderator
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • -what did you say? games? ME GUSTA-
    • Bekijk profiel
    • Mijn Deviant art! ^^
de ups en downs van het spel:

+ goede en soepele gameplay
+ goed verhaal
+ lijkt erg veel op het origineel maar met verbeterde graphics
+ Mooie muziek
+ verbeterde "mechanics" bij sommige transformaties bij maskers...

- je moet telkens dingen opnieuw doen als je terug in de tijd bent geweest, wat dan ook weer veel tijd opvreet
- op sommige momenten weet je niet helemaal goed waar je heen moet gaan, waardoor je veel tijd verliest en soms dus opnieuw moet beginnen
- soms framerate-drops als er teveel op het scherm gebeurt (de gewone 3DS)
- het zwemmen als je het zora masker ophebt is ERG vertraagd. (je kunt dezelfde snelheid zwemmen als in het origineel als je magie hebt en de R knop indrukt)

dat was het wel zo ongeveer! ik hou er echt heel van van! ik kijk gewoon door de minpunten heen, en speel het spel met alle liefde ^^

mei 31, 2018, 10:36:55
Reactie #4
I would like to know about the content that you have a source of knowledge that can guide me?

processional-whales